Gym, check

"Ta en bild på mej nu, så jag kan komma ihåg hur vig jag var när jag blir gammal"
 
Gymmade med Nathalie idag! Vi körde massa ben och rumpa men även lite rygg, mage och armar. Kommer inte ihåg maskinernas namn så jag orkar inte skriva ut allt vi gjorde. Vi gjorde i alla fall både maskiner och fria vikter. Till sist alltid en låååång stretch, hihi love it! Jag blandade mitt proteinpulver med vatten i omklädningsrummet efteråt, det var första gången jag INTE tyckte att det var sjukt äckligt eller fick spyreflexer! Jag tyckte bara att det var ~lite~ äckligt... Så det går framåt! Jag tycker mitt proteinpulver är jättebra, men jag rekommenderar det verkligen inte just för det är så jävla äckligt, fyyy haha. Nu ska jag sova, 8 timmars sömn varje natt är ju mitt nyårslöfte. 


om du skulle till new york, vad skulle du köpt och vilka affärer skulle du besökt? :)

2013-03-12 // 23:27:25

Har aldrig vart ett fan av proteinpulver. känns så syntetiskt på något sätt.

Svar: Förstår precis vad du menar, tyckte likadant tills jag testade det och märkte att det fungerade. Då blev jag beroende ;)
Erica Ingerstad

2013-03-13 // 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback