Tränat med en PT

Haha åhh jag ser ju ut som en tunnis...
 
Jag och min kompis Isabelle tränade ju som sagt med en PT idag. Det var så sjukt jobbigt men endå så jävla kul och det kändes verkligen som att vi fick ut maximalt av träningen. Vi började med att värma upp på roddmaskinen i 5min sen körde vi först crossfit som jag tror det heter, att man ska göra så många repitetioner så snabbt man kan under en viss tid. Då körde vi plankan, upphopp från liggandes på golvet, saxen, dragspelet, knäböj, utfallssteg, armhävningar, bergsklättraren, skridskohopp och något mer som jag glömt (om ni inte vet vad allt detta är så tror jag att ni kan googla). Vi gjorde dessa i 20sek med 10sek vila emellan, gjorde detta 3 gånger och man var helt slut efter. Sen tränade vi biceps, triceps och övre och undre rygg på maskiner. Detta tog en timme och det var sjukt kul och huuuuur jobbigt som helst! Jag kommer att ha jättemycket träningsverk i helgen. Jag ska nog överväga att fortsätta att träffa en PT ibland, det är dyrt men då kan man få ett bra upplägg på sin träning och den blir mer effektiv! Dom hjälper ju en att planera osv! 
 
Ni får ha en superbra fredagskväll, jag ska röra mej mot Isaballe och Sofia nu och ikväll kl 12 ska vi ses sinister på bio, hjälp!! Förresten tycker ni om att läsa när jag bloggar om träning? Ska det vara mer/mindre eller är det bra som det är?


Åh, vad roligt, skulle också vilja testa det någon gång :)
Jag tycker det är kul att läsa träningsbloggar om de är mer en vanlig blogg men med träningstips och lite träningsinlägg då och då, som du har nu :D

2013-01-26 // 18:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback