Proteinpannkakor

 
God morgon på er!
Varje helg känner jag alltid för att göra en lite lyxigare frukost, bara för att man har tid lixom. Igårkväll var jag och mina älsklingar hemma hos Vendela, vid halv 1 åkte jag och Tove hem till mej och sen sov hon här. Imorse fick jag världens bästa idé att göra amerikanska pannkakor men att byta ut allt mjöl mot proteinpulver! Vi var lite oroliga först över hur det skulle smaka men det blev ingen skillnad, sjuuuukt bra ju. Slänger in receptet här under.
 
2,5dl proteinpulver (vaniljsmak)
2msk smält margarin
2,5dl mjölk
2tsk bakpulver
1 ägg
½tsk salt
 
Det är bara att blanda ihop ingredienserna och sen börja grädda. Servera med frukt, bär och vaniljkvarg!


Ohh dom koftorna är så fina

2013-01-20 // 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback