Tränat

Har precit kommit hem från gymmet och tagit en dusch. Skulle egentligen tränat med Nippan men hon orkade inte för vi har så jävla mycket att göra i kemi så hon drog hem och pluggade istället, men jag hade så mycket energi så jag åkte till gymmet ensam! Jag hade glömt både hänglås och vattenflaska, suck på mej... Körde i alla fall det här:
 
20min cykel (-160kcal)
4x12 repetioner på legpress (ben + rumpa, 60kg)
3x12 repetioner på abductor (insida lår, 30kg)
3x12 repetioner på abductor (utsida lår + rumpa, 35kg)
20min stretch!
 
Blev ett rätt kort pass men jag tycker att det är väldigt tråkigt att träna själv. Men jobbigt som tusan var det och jag darrar fortfarande även om det gått en och en halv timme sen jag tränade! Köpte en proteinbar på hemvägen, det fick bli min middag. Jag har haft mitt huvud fullt med kemi hela dagen så har helt glömt bort att äta. Det enda jag har ätit idag är frukosten jag fotade och la in bild på imorse, en liten mellanmålsburk med keso+nötter+torkad frukt innan gymmet och proteinbaren efter gymmet. Det är bara ca 1200kcal (- ca 200kcal pga träningen) och man ska ju äta 2000kcal... Aja, lite "bantning" behövs för dreambodyn ;)


Fan vad snygga skor hjärtat!! Saknar dig!! <3

2013-02-06 // 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback