Rocking around the pole

 
Hade egentligen poledanceträning idag men stannade hemma eftersom det inte är bra att träna när man är sjuk. Dock så var jag jättemycket dubbelmoral och tränade endå lite hemma alldeles nyss, kunde inte låta bli! Det gick faktiskt väldigt bra, jag var jättenära på att klara en ny svår invert, snart så kommer det gå! Jag har saknat min pole jättemycket under senaste tiden då jag har bott hos pappa, men nu när jag är hos mamma ska jag ta vara på tiden med min älskling! Jag ska försöka träna lite varje dag faktiskt, då kommer jag ju att nå snabbare resultat. 


Finfin blogg du! :)

2013-02-18 // 21:24:42

vad fin blogg du har!
allt bra?
kram.

2013-02-18 // 22:10:46

sv; jo då det är fint :)
kram.

2013-02-18 // 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback