Bodypump

1. Bodypump från google             2. Min proteinshake efter träning             3. Keso som middag/kvällsmål alldeles nyss
 
I eftermiddags var jag på ett Bodypump-pass med Isabelle. Tur att jag inte var ensam, för vi kände oss verkligen som nybörjare. Vi visste inte riktigt vad vi skulle hämta för vikter i början osv, haha! Men när träningen väl satte igång så var det verkligen skitkul! Och jobbigt som tusan! Passet var i en timme och det var helt klart det jobbigaste styrkepasset jag varit på. Man använder sej av en skivstång med valfria vikter på. Vi körde igenom hela kroppen: ben & rumpa, axlar, bröst, biceps, triceps, rygg, ben & rumpa igen och sist mage. Nu förväntar jag mej en stor fet träningsverk i varenda muskel. Hoppas det ger resultat!
 
BETYG BODYPUMP: Jag kommer definitivt att gå på det här passet igen! Så sjukt jobbigt och man känner verkligen av att man tränar. Passar alla eftersom man väljer sina egna vikter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback