Mot gymmet

Keso, banan, jordnötssmör, pumpafrön
 
Helgen tog som vanligt slut hur fort som helst. Igår var jag i stan med Joanna och på kvällen träffade jag Henning. Idag har jag pluggat lite och nu sitter jag och äter lite pre-workout-mat (haha..) för snart ska jag till gymmet med Signe. Jag tänkte träna armar + mage. Förresten är det ens intressant att veta om min träning? Annars har jag inga planer för resten av dagen, men förmodligen blir det jag, matteboken och söndagsångesten. Ha en bra dag!!


Ja! Skriv gärna mer om träning :) blir motiverad av dina träningsinlägg

2013-08-25 // 17:43:29

jaa skriv skriv skriv!

2013-08-26 // 17:45:38

gott!

2013-08-26 // 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback