Leverans av protein

Från fitnessguru.se
 
Igår kom min leverans av protein! Jag är jätteglad över att det gick så fort! Jag smakade på alla tre och men gillade dock bara två utav dem. Onewhey Isolate Chocolate Mint och Onewhey Strawberry White Chocolate var goda, men tyvärr inte Onecasein Double Chocolate... Men med tanke på hur äckligt mitt förra proteinpulver var så kommer jag nog att vänja mej! Annars kan jag starkt rekommendera proteinbarerna! Dom är faktiskt jättegoda och funkar perfekt som ett litet mellanmål, efter träning eller bara hemma i tvsoffan när man har cravings på godis. Toppen!
 
Annars känner jag nu att mitt liv är tillbaks till det vanliga igen. När jag inte är hemma förän åtta på kvällarna och spenderar halva nätterna åt pluggande. Idag har jag varit i skoan. Jag slutade vid fyra och då drog jag till gymmet med Julia och hennes kille Andreas. Jag tänkte bara köra ett benpass men det blev även lite mage och armar eftersom det var första gången Julia gymmade så att hon kunde "testa på" lite olika. Nu ska jag plugga matte! 


Hur gör man med sånnadär protein pulver? :)
Herregud, hur orkar du plugga klockan 9 på kvällen? Jag somnar typ då, haha.

Svar: Man blandar bara pulvret med vatten! Om man vill kan man blanda det med mjölk eller mixa det tillsammans med frukt och yoghurt så att det blir en smoothie :)
Erica Ingerstad

2013-04-12 // 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback