Butterfly

 
Det här är inverten jag klarade idag för första gången! Butterfly heter den. Jag hade inte övat på den någonting, bara testat den några få ynka gånger innan men då hade jag gjort fel. Det här är en av anledningarna till att jag älskar poledance/polefitness. Att man hela tiden kan gå vidare med träningen och lära sig nya snurrar och inverts! Man får ny motivation för varje ny grej man lär sej. 


Jag funderar på att börja i poledancing och jag undrar vart du tränar de eller tränar du bara hemma? (Var bor du?) hur länge har du tränat? Började du i en ny börjar gruppe? Hur ofta tränar du det?

2013-04-08 // 21:39:11

Oj, vad svårt det ser ut, haha.
Vart tränar du när du inte gör det hemma? :)

2013-04-09 // 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback