Min mage

Börjar få rätt tydliga resultat efter min träning på gymmet! Spänner inte ens min mage på bilderna och man ser konturer efter musklerna! Är så otroligt stolt över mej själv för att jag kan! Jag har tränat på gym i två månader nu. Och så poledancingen såklart, som jag tränat i snart ett år. Det är synd att jag inte har någon "före"-bild på min mage hur den såg ut innan jag började träna. Men jag kan ju använda denna bild som "före"-bild om ett år. För jag kommer inte sluta nu, har så mycket kvar att kämpa för. Jag ska få min drömkropp!


GRYYMt gjort , vad går du på under träningen? jag vill också träna magen men vet inte vad man kan ta innan eller efter :p

2013-01-14 // 05:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback