We'll never be this young again

 
Jag är faktiskt inte alls på humör för att skriva ett inlägg om Málaga. Jag hade det jättekul och underbart men nu sitter jag dränkt i plugg och har massor av kommande prov att plugga till samt en 6 sidor lång vetanskaplig rapport att skriva om växter förökningsstrategier och spridning. Så ett Málagainlägg får komma senare. Känns väldigt skönt att vara hemma i Madrid igen, även om vädret är lite sämre och en strand saknas så älskar jag verkligen denna stad jag bor i. Idag är det exakt två veckor till min 18 års dag och exakt en månad tills skolavslutningen. Tiden går för fort och nu ska den tas till vara på! Jag kan inte undvika eller strunta i mitt plugg för att leva, men seriöst - sova kan jag göra när jag dör! Så nu prioriterar jag 1. LEVA 2. Plugga... 3. Sova. Detta ska jag verkligen leva efter nu sista månaden i Spanien och sista två veckorna som barn!


Fin blogg du har!! Sjukt spännande att följa ditt utbyte i Spanien! Oerhlrt snygg bikini på bilden, vart är den köpt? Ha det fortsatt bra!

2014-05-22 // 18:49:40

Fin blogg du har!! Sjukt spännande att följa ditt utbyte i Spanien! Oerhlrt snygg bikini på bilden, vart är den köpt? Ha det fortsatt bra!

Svar: Åh tack så mycket! Bikinin är köpt på Calzedonia! :)
Erica Ingerstad

2014-05-22 // 18:49:41

Åh vad fin du är!

2014-05-30 // 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback