Everything is perfect

 
Livet fortsätter att rulla på och jag känner mest: STOPP DET GÅR FÖR FORT! Jag vill njuta fullt ut av sista tiden här för snart försvinner allt föralltid och förvandlas till ett minne blott. Hemskt va? 
 
Spanien är helt fantastiskt och jag börjar vänja mig vid den böljande hettan. Det är 30grader och solsken varje dag nu och jag kan faktiskt ha på mig tjocktröja! (Dock har jag ju självklart inte det, jag är väl inte så korkad...) Jag har haft en sjukt rolig helg och hunnit med att både shoppa, äta crepês, festa, sola och haft picknick i stadsparken. Igår så dämpade även jag och Lisa den icke existerande söndagsångesten med glass på Diversia. En perfekt helg helt enkelt!
 
Imorgon åker jag till Málaga med Emma och Malin och vi kommer ha det underbart. Jag längtar så mycket efter stranden. Att känna sanden mellan tårna och ta ett dopp i havet för att sedan gå upp och äta färsk frukt och lyssna på musik med vännerna. 


Hej Erica!

Tycker din bloggar sjuk inspirerande och rolig att läsa eftersom jag själv funderar på att åka till usa och plugga :)

Din design på bloggen är också superfin,lätt att hitta osv, har du "gjort" den själv?

Kram!

2014-05-14 // 08:59:56

Åh vad mysigt! :)

2014-05-20 // 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback