En spansk studentfest

 
I fredags tog en spansk tjej i min skola med mig och några andra på en studentfest med några av hennes spanska vänner. Det var två spanska skolor som tillsammans hyrt en lokal för att ha en studentfest, ungefär som en studentskiva! I spanien tar man studenten året man fyller 18 år, alltså var alla på den här festen lika gamla som oss! Det var kul att träffa yngre spanjorer då jag inte har något som helst gemensamt med 25-åringar som börjar snacka med en ibland ute på klubbar.
 
Dock märktes ju den yngre åldern på folket på den här festen då jag började bråka med en spansk tjej... Det vart riktigt blodigt haha! (skämt åsido). Den där tjejen tryckte och puttade så mycket på mig och mina vänner när vi dansade så tillslut fick jag nog och skulle putta tillbaks genom att långsamt trycka min vän Elin lite bakåt på tjejen. Då får hon ett damputbrott och kastar en drink på mig!! Och då kastar jag tillbaks min drink på henne och då kastar hon ännu en drink (antagligen hennes kompis) på mig och mina vänner och springer fram till mig och skriker något på spanska och är nära på att slå mig och då kommer en vakt och tar bort henne, hahah. Så allt var lugnt förutom att jag var genomblöt och det droppade från mitt hår, ansikte osv. Men det är en händelse jag kan skratta åt nu..!
 
Det var verkligen en rolig och minnesvärdkväll. Superkul att ha varit på en spansk studentfest!


Sjukt tur jag har som inte ser full ut... lolz

Svar: Nej du är jättefin :D och bilderna tog tidigt hahaha
Erica Ingerstad

2014-05-28 // 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback