Chips, dipp & glass

Bilder tagna från Lisas blogg!
 
Jag är lagom sur på alla lärare som bara öser på med uppgifter nu de sista två veckorna. Jag har helt ärligt 8 prov/redovisningar/inlämningar kvar! Det är verkligen inte okej tycker jag, då allt jag vill göra sista tiden är att njuta. Jag åker hem om bara 3 veckor...
 
Hur som helst så tar jag mina pauser från pluggandet och umgås med los mejores. Igår hade jag och Lisa filmmys med chips, dipp & paprika hemma hos mig, och i eftermiddags åt jag glass med Lisa, Hanna och Alex. Inatt blir det uppesittarkväll med kemiboken för imorgon har jag prov, men sen är det fredag och en rolig helg väntas!


Fin blogg!
Kolla gärna in våran, vi är två tjejer med stora framtidsdrömmar som resor, håller på med mode och ett stort projekt som ni kommer se i framtiden.

http://hannaomadde.blogg.se/

2014-07-12 // 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback