Tapas och utgång

 
I fredags kväll mötte jag upp några från klassen för att äta middag OCH äntligen åt jag tapas. Jag har fortfarande inte riktigt förstått grejen med tapas, eftersom jag har ätit maten som vi åt som tapas tidigare bara att denna gång var de mindre och då kallades det tapas. Tapas=vad som helst i mindre format (smårätter) som jag har förstått det.
 
Efter middagen drog vi till en jättemysig bar uppe på en takterass med mysiga lampor och inredning. Mot nattens början mötte vi upp ett stoooort gäng människor och vi var säkert över 20 personer, skitkul!! Dock så splittrades vi flera gånger och slutade upp på två olika klubbar. Men jag hade i alla fall skiiiiitkul. Testade en ny klubb som heter Zoologico och den var så jävla rolig enligt mig. Mycket yngre människor än på andra ställen, här var folkt kanske 19-20år så det var skönt att slippa alla 25+are... Sen är detta ingen klubb man klär upp sig för, alla är nedklädda i vardagskläder och det var så skönt att bara studsa runt på dansgolvet i sneakers. Helt ärligt så älskade jag hela konceptet på denna klubb!


ser riktigt gott ut! Och gud vad härligt med ett ställe där man kan ha vanliga kläder och bara ha kul! :)

2014-04-02 // 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback