Sportlovsveckan i Madrid

Bilder från Paseo del Prado och Parque del Retiro
 
Jag har haft ett väldigt intensivt lov och inte orkat uppdatera. Jag har ju som sagt bott på hotell i Madrid med Emma och hennes två vänner och vi har hunnit med att göra så mycket! Vi har festat en hel del och kommit hem vid kl 6 men endå kämpat oss upp vid kl 11 för att hinna med att se staden, shoppa och göra så mycket som möjligt utav dagen!
 
Vi har besökt en massa ställen man borde besöka om man är i Madrid. Ett av ställena var den kända stadsparken Parque del Retiro. Jag blev jätteavundsjuk att något liknande inte finns i Sverige! Parken var otroligt stor, folk låg och solade och hade picknick, det fanns en stor damm man kunde hyra roddbåtar i och runt dammen fanns mysiga utefik! Här har jag planerat att hänga mycket nu när det blir varmare!


Vilken storlek har du på din skinnjacka? :)

2014-03-04 // 22:51:11

Hur mycket kläder tog du med dig dit med tanke på att du ska vara där ett tag? :)

2014-03-05 // 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback