Picknick i Retiroparken

Parque del Retiro, älskar!
 
Livet är underbart! Det är varmt och skönt och jag lever som om jag vore på semester. Självklart måste jag plugga vissa kvällar men på helgerna kan jag ta det lugnt och njuta av allt som Madrid har att ge! Eftersom detta har varit första veckan med denna underbara värme så har solen fått all min fokus. Idag har jag gymmat och sedan legat vid poolen och solat några timmar medan jag läst en bok vi ska läsa i skolan. Trots att jag har pressat så har jag nästan inte fått någon färg alls. Min hudton kan möjligtvis ha blivit en annan nyans av beige men det är inte så mycket att hurra för, haha.
 
Igår var jag i Parque del Retiro med Hanna, Lisa, Bea och Michaela och hade mysig picknick i solskenet. Vi köpte med oss frukt och thaimat och lyssnade på musik. I parken kryllade det av människor, försäljare, trollkarlar, gatumusikanter, filminspelningar, teateruppträdanden och annat kul. Jag älskar verkligen den här parken för den är så levande och fylld med folk samtidigt som man slipper alla bilar och det stressade stadslivet som är precis utanför. Parken är helt enorm och belägen mitt i storstaden!


Kika gärna in i min blogg, ställ gärna frågor så det blir lite mer "fart" i bloggen också! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

2014-03-11 // 20:07:22

nice

2014-03-11 // 20:33:59

Hur lång är du? :)

2014-03-12 // 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback