Vårvärme

 
Vädret här är galet. Man glömmer helt bort att det fortfarande januari när man går runt i öppen vårjacka och solglasögon. Igår var det 17*C! Jag tog till och med av mig min jacka då för att det var så skönt samtidigt som man ser massa spanska tanter i tjocka dunjackor... 
 
Igår åkte jag med Malin till typ andra sidan av Madrid för att shoppa på Primark! Det tog seriöst två timmar med metron att åka dit hahaha. Men vi hade kul och jag köpte ballerinaskor och två bikinisar, det är ju snart tillräckligt varmt för det!
 
Idag var jag på Ikea med Emma. Jag ville typ köpa allt som fanns eftersom mitt rumt här inte är det vackraste... Men jag köpte två doftljus så lite mysigare kommer jag att ha det i alla fall! Efter ikeabesök satte vi oss på Starbucks i Plaza Norte och fick lite plugg avklarat. Jag läser matte 4 nu och kursen är bara över en termin så det är högt tempo, suuuuck. Efter pluggandet så belönade vi oss med jordgubbar!
 
Nu ska jag äta middag! Adios!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback