Reafynd

99kr /st från BikBok
 
Köpte dessa för ett tag sen på mellandagsrean. Det var 50% på båda, fyyyynd! Jag är seriöst en shopaholic. Under höstterminen har jag inte shoppat så mycket för att jag inte har haft tid, men så fort det blir lov så passar jag på haha! Sen finns det inte så mycket annat att göra nu när det är så kallt ute. Det blir lätt att man drar in till stan och fikar men slutar med att man kollar i lite affärer endå och råkar köpa något hähähähä. Jag saknar sommaren; att ligga på stranden, ha picknick, ta promenader. Finns så mycket mer att göra på sommaren än på vintern! I sommar kommer jag i alla fall att bära dessa nya plagg, framförallt den blommiga bandeutoppen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback