Pan con aceite

 
Spansk frukost, mmmm. Jag gillar det faktiskt. En av mina största matcrusher här i livet är just olivolja så bröd med olivolja och salt är helt underbart tycker jag! Att min värdmamma pressar färsk apelsinjuice varje morgon är inte heller helt fel hihi.
 
Idag skulle vi åka skidor med skolan men jag velade fram och tillbaks med om jag verkligen orkade följa med. Bestämde mig till slut för att stanna hemma istället eftersom jag inte orkar hyra både skidor, pjäxor, termobyxor, jacka, hjälm och hela fadderullan. Jag packade ju inte med mig några varma kläder alls eftersom jag åkte till SPANIEN och inte till nordpolen haha. 
 
Så dagens planer blir fysikplugg, kemiplugg, matteplugg och ja det var det. Jag ska verkligen försöka vara effektiv idag och få mycket gjort så att jag kan göra roliga saker i helgen! Jag har prov varje vecka fram till sportlovet...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback