Mysmåndag

Jag jämför mina kameror. Den försra bilden är tagen med min systemkamera och den sista med min nya digitalkamera. Den är faktiskt väldigt bra! Den lever dock inte upp till min systemkamera men det hade jag ju endå inte förväntat mig så... Älskar den!
 
Jag myser runt hemma i ett par gosiga tofflor med varmt blåbärsthé och ananas! Jag är ju fortfarande ledig men har lite saker att fixa innan jag åker. Jag måste förbi skolan för att lämna tillbaks lite böcker och tömma skåpet och så måste jag till en frisör och färga min utväxt eller göra något annat kul av mitt hår innan jag åker! Fast jag orkar inte göra det där idag hehehehehe... 
 
Ikväll ska jag ha ännu en avskedsmiddag med några andra vänner. Vi ska laga vego-tacos. Det är min favoriträtt och vill äta det en sista gång innan Spanien!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback