Heron Diversia

 
Kolla de har samma liknande idé som Heron City i Stockholm här nere! I Heron Diversia finns bio, bowling, caféer och massa olika restauranger! Vi var där igår och åt asiatisk buffé. Mums. 
 
Det här med spanskan känns rätt omöjligt just nu. Det känns som att jag aldrig kommer lära mig. Dock är jag glad över att min värdfamilj inte kan prata engelska, för då MÅSTE vi prata spanska och då måste jag fan lära mig detta snart haha.
 
Just nu sitter min värpappa och värdbror i vardagsrummet och skriker. Det är nämnligen fotboll på tv och då är det blodigt allvar! Min värdmamma går runt och klagar på att dom är så högljudda hahahha. Hur som helst så ska jag möta upp Emma nu och vi ska åka till ett stort shoppingcenter som heter Plaza Norte.
 
¡Hasta luego!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback