Framme i Madrid

Idag på Arlanda
 
Framme! Alltså shit vad mycket att ta in efter att bara ha varit här i några timmar. Planet landade vid lite innan kl 20.00 och då blev jag och Tilde uppmötta av värdfamiljsansvarig och våra familjer. Min värdpappa tog med mig till bilen och körde hem till lägenheten som är belägen i en förort här i Madrid. Jag har en värdmamma, värdpappa och värdbror som är 12 år om man nu kan kalla det så! 
 
Jag blev jättebra bemött och min värdfamilj gör allt för att jag ska känna mig hemma och förstå vad de säger haha. Dom är så otroligt snälla, jag älskar dom redan! Lägenheten dom bor i är inte så stor men väldigt ny och fräsh! Dock råkade mitt rum vara målat i mörkgult men jag antar att det är modernt här hahaha?
 
Jag har packat upp och hängt alla mina kläder i en garderob som doftar starkt av lavendel och just nu ligger jag i en säng som är stenhård jämfört med min egna hemma i Sverige, och här ska jag sova varje natt i 5 månader. Jag kommer nog trivas bra här!


nu får du blogga mer om ditt liv där nere:DD

2014-01-17 // 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback