Dag 4 i Madrid

 
Jag börjar sakta men säkert känna mig lite mer hemma här. Jag tänker inte bara på värdfamiljen utan även på staden över huvud taget. Men ibland kommer verkligheten som en våg över mig och jag får ett litet lyckorus över att jag faktiskt är i Spanien. Det är ju helt sjukt?! Jag kommer nog aldrig vänja mig helt men jag kommer nog 
 
Idag var jag i skolan. Hade sällskap dit med Emma och är så tacksam över att hon finns för jag hade inte klarat av att hitta utan henne! I skolan hade vi nya elever information i typ fyra timmar. Det är jag och Tilde som är nya från Stockholm, sen är det även 11 andra nya från Lund. Efter skolan drog vi ett stort gäng till Heron Diversia och drack Sangria och öl. Jag hatar öl men Sangria är jättegott. I alla fall riktigt najs att göra något sånt på en måndag haha.
 
Det finns så mycket jag ser fram emot just nu. Jag längtar ihjäl mig efter värmen och att kunna chilla vid poolen, jag vill se mer av Madrid och prova på mer spansk mat och traditoner, jag vill festa och shoppa massor och lära känna alla sköna människor ännu bättre! Det kommer ju bli varmare så hela tiden kommer det gå mot det bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback