2014

Bilder från nyårsafton
 
Min nyårsafton var inte alls bra men som man säger, om man får en dålig nyårsafton så får man ett bra år. Det hoppas jag verkligen på! Jag ska till Spanien om bara 2 veckor för att plugga där i 5 månader. Ihhhh jag är så nervös och vågar inte tänka på att jag ska åka dit! Jag fyller 18 i början av juni och kommer alltså att fylla 18 när jag är i Spanien. Det känns skönt för nu när jag åker bort så kommer jag slippa sitta hemma ensam medan mina vänner är ute och klubbar, för jag kommer vara i Spanien woho! När jag kommer hem därifrån har jag en sommar att se fram emot. Hoppas på att åka till Emmaboda-festivalen och någon utlandsresa.
 
Jag har inte precis några nyårslöften och vet inte riktigt vad jag ska ha för några heller. Jag skulle vilja satsa mer på träningen men det blir ju lite förstört nu när jag ska till Spanien. Jag kommer antagligen inte köpa gymkort där haha, kommer nog att vara väldigt lat i år. Träna kan jag göra i höst! 
 
Mitt mål för 2014 är att vara så glad som möjligt. Jag ska våga ta risker och försöka leva fullt ut. 2013 var det bästa året i mitt liv hittils, nu ska jag försöka göra 2014 ännu bättre!!! Att försöka se det positiva i saker är nog det bästa man kan göra, och tacka ja till alla chanser man får när det gäller att prova något nytt. Man borde inte heller ha några förväntningar, hoppas på det bästa MEN förvänta sig det värsta. Då kan man inte heller bli besviken. Sen är man ju själv också ansvarig för att göra sitt år så bra som möjligt. Inte ska man sitta hemma och vänta på ödet?
 
GOTT NYTT 2014 ALLA! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback