1 vecka kvar

Från min instagram @ericai
 
Den här dagen har varit mörk men mysig. Imorse gick jag upp vid halv 10 och åkte hem till Hanna där hon, Lova och Alva var. De hade håltimme så vi var där och lagade brunch. Jag smakade bananpannkakor för första gången och mmmmums vad gott det var! När de åkte tillbaks till skolan så åkte jag snabbt hem och mellanlandade innan jag mötte upp Tove och spenderade eftermiddagen med henne. Vi var hemma hos henne och tog det lugnt och lagade världens godaste tonfiskbiffar till middag!
 
Den här dagen har gått fort för att jag har gjort saker hela dagen. Det här är den segaste tiden på vintern enligt mig. Det är fortfarande stört mörkt ute hela dygnet runt eftersom att även under dagen är det mulet och grått (dvs mörkt). Extra deprimerande nu eftersom att det inte ens finns snö som det vanligtvis gör... Efter jul och nyår brukar jag inte ha något att se fram emot förutom typ Alla hjärtans dag, vilket jag inte ens ser fram emot då jag inte har någon att fira med hahaha. Då har jag nästan ingen motivation till någonting och mår ganska dåligt. Såhär känner jag varje vinter. Därför är jag nu så otroligt tacksam över att jag endast har en vecka kvar i detta elände. För nästa torsdag sitter jag på ett plan till Madrid!


Åhh vad najs! Hur mycket kostade den?

2014-01-14 // 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback