Migrän

 
Hej på er! Idag har det regnat helt sjukt mycket och det har varit ett typiskt sverige-väder, skittråkigt!! Jag har varit i skolan och efter skolan följde jag med Viktor till Montan för att filma honom när han svepte en öl till ölchallenge på facebook. Skitkul faktiskt jag gillar dom där videosarna! Sen köpte jag med mig lite jordgubbar och åkte hem för att plugga. Vilket jag inte alls har lyckats med då jag lider av migrän som vanligt. Det är så jobbigt och jag blir så ledsen över att det går ut över skolan och påverkar mina betyg då det hindrar mig från att plugga. Imorgon har jag kemiprov och jag känner att det kommer gå sämst eftersom jag inte kan plugga ikväll. Jag är på otroligt dåligt humör nu pga min migrän så jag borde inte blogga men seriöst är sjukt sur på mig själv som valde natur för jag vill kunna leva mitt liv och inte plugga varje dag, framförallt nu när jag är i Spanien alltså ÅHHH. Jaja nu är det bara knappt två veckor kvar tills lov, ska klara detta. Puss


dösnygg ändå

2014-02-13 // 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback