Love of sunligt

Vill ha sol, shorts, fräknar och brun hy!
 
Hej på er! Livet rullar på bra här nere och dagarna går jättefort. Jag har dock väldigt mycket i skolan nu så är rätt upptagen med att plugga vilket känns synd. Fick tillbaks ett fysikprov idag med betyg A! Sånt får mig verkligen motiverad, sjukt vad glad jag blev! 
 
Jag längtar så mycket tills det blir varmt! Jag kan dock inte klaga på dom ~10 graderna~ vi har nu, men när det blåser och är molnigt så känns det lite kyligt. Men jag tror att när februari-mars är över så kommer det nog vara behaglig temperatur. Lixom hallå? Jag är Spanien? Vart är solen?
 
Idag har jag varit i skolan, bara tre lektioner så jättekort dag. Efter skolan var jag på Plaza Norte med Emma och kollade i lite butiker, köpte lite fina grejer - visar sen! Vi promenerade hem därifrån sen och höll på att blåsa bort och dö, kaosigt väder.


Så himla duktig du är! Själv har jag jättesvårt för fysik.. har du några pluggtips? :)

2014-02-08 // 13:32:56

Så himla duktig du är! Själv har jag jättesvårt för fysik.. har du några pluggtips? :)

2014-02-08 // 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback