Längtar till Barcelona

 
 
På påsklovet kommer min älskade Signe hit till Spanien! Hon och hennes familj har hyrt en lägenhet i Barcelona så på påsklovet ska jag ta tåg eller flyg dit för att bo med dom. Jag längtar såååå mycket! Jag saknar redan min bästavän helt sjukt mycket och sen att vi ska ses i Barcelona, som förövrigt länge har varit ett drömresemål, gör det så mycket roligare! Fatta hur underbart vi kommer ha det, massa shopping, utforskning av staden, festande, god mat samt trevligt sällskap! Jag älskar hela Signes familj, dom är så fina människor! Tyvärr så kommer det inte vara sommarvärme när vi är där så vi kommer nog inte spendera tid på stranden. Men jag är säker på att vi kommer ha det grymt, bara det blir hälften så bra som Grekland förra sommaren så kommer det vara underbart. Galet vad jag längtar!


Jag längtar som faan!

2014-02-06 // 09:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback