Frågor och svar

Hej går du på värmdö gymnasium när du är i sverige? I så fall undrade jag hur natur-sammarna är. Är de sociala och gillar att gå ut och sånt? ska söka in till gymnasiet snart så vill komma i en skön klass. fin blogg!
- Hej hej! Ja det gör jag! Det där är en jättesvår fråga att svara på eftersom att klasserna varierar ju från år till år, så om den är oskön ett år så behöver den ju absolut inte vara det när du söker in. Jag känner ingen i natur-sam men jag har träffat några av dem på fester så antar att de gillar att gå ut!

 

vart har du köpt de där jeansen?
- Hollister!


 

var finns de byxorna?:)
- När jag gör olika klädcollage så är det bara att klicka på bilden för att se vart allting kommer ifrån!

 

Gick du i samma klass som Theodor Gooch förut? Vore jättesnällt om du kunde svara :)
- Nej men han går samma programinriktning som mig, fast i 1an och jag går 2an. Vem är du stalker haha??

 

Är bilderna tagna med din nya kompaktkamera? Vad tycker du om den? Jag funderar på att köpa en sån då jag inte orkar släpa på min systemkamera överallt så jag skulle verkligen uppskatta ett svar. Om du har lust kanske du kan göra ett inlägg om fördelar och nackdelar :) Jättebra blogg btw!
- De flesta bilderna här från Spanien är tagna med min nya kamera (några få är tagna med min iPhone5s). Jag älskar kameran! Den tar sjukt bra bilder i dagsljus och när jag filmade med den blev det otroligt bra kvalité! I mörker blir kvalitén sämre vilket den blir med alla kameror... Men jag tycker absolut du ska köpa en om du inte orkar bära med dig din systemkamera, det var ju min anledning också! =)

 
Canon Powershot G15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback