Estoy soñando contigo

 
Åh vad livet är underbart! Jag har det så himla bra här nere. Trots att skolan har varit jobbig de senaste veckorna så mår jag så himla bra och tar verkligen vara på min fritid! I helgen har jag ätit middag och kollat film med Hanna och Lisa, ätit gudomligt god churrosfrukost med Emma, varit på en "dejt" med en snygg spanjor (dock konverserade vi nästan bara på engelska, jag som tänkte öva på spanskan hehe men nej så blev det inte), gått vilse inne i Madrid i letandet efter en restaurang, övervägt att ta diverse springnotor men bangat ur, provat yoghurtglass samt spenderat en heldag på tivolit Parque de Atracciones med Hanna, Lisa, Erik och Anton.
 
Allt som händer här nere är verkligen skitkul. Vi lever som om vi vore på semester, åtminstonde på helgerna. Det är så underbart! Vädret är så underbart, varmare än svensk sommar är det. 25 grader och sol. Nu är det även bara fyra skoldagar kvar till påsklov, kommer bli så grymt!


härliga bilder :) får en att längta till sommaren! :)

2014-04-09 // 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback