Strand, hav och två solhattar

 
Hej på er! Jag har haft en jätterolig och händelserik helg. Lite kort: I fredags var jag på bio med Vendela, vi såg You're Next och sen sov hon över, i lördags brunchade jag med mina tjejer från klassen hemma hos Lukas och sedan åt vi middag och sov över hos Lova. Idag var jag på bio igen och såg IRL som jag hade två gratisbiljetter till, och nu har kvällen spenderats med Signe. Älskar de söndagar jag spenderar med henne hihi. Dock är klockan snart halv 1 och hon är fortfarande hos mig så får nog sparka ut henne snart... Godnatt alla fina och hoppas ni har haft en rolig helg!! ♡


Låter so en kanonbra helg! sköt om dig! =)

2013-11-25 // 10:17:28

Låter so en kanonbra helg! sköt om dig! =)

2013-11-25 // 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback