En grym helg som vanligt

| 1. Mina amerikanska pannkakor som lunch i fredags | 2. Jag och Signe testade de nya Frapinosarna | 3 & 4. Klassfest! |
 
Mina helger är alltid så händelserika så jag har aldrig tid att blogga! I fredags efter skolan var jag i stan och shoppade och fikade med Signe, efter det mötte jag upp Rebecka och drog på klassfest! Rebecka ska börja i min klass i höst, så därför tog jag med henne så att hon skulle kunna lära känna de andra lite! Jag hade galet kul hela kvällen! Kärlek till min klass  Synd att inte alla var där bara. 
 
Igår (Lördag) var jag i stan med Nippan och hennes kompis Isabelle och njöt av vädret. På kvällen hade jag picknick/grillkväll med mina närmaste tjejkompisar för att fira Emma som fyllt år. Så himla mysigt att träffas (nästan) allihopa, det händer ju inte så ofta längre när vi går i olika skolor! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback