Blå himmel

 
Hej vänner! Jag mår inte så bra idag. Vaknade upp med migrän så bestämde mej för att sova vidare tills den gått över. Så jag har egentligen legat i sängen hela dagen, eftersom huvudvärken inte har försvunnit än! Jag har tagit värktabletter men det funkar inte. Jag måste nog ta mej till läkare och få något starkare utskrivet, jag hade det förut men dom är slut... I alla fall så har jag precis gått upp ur sängen haha, ska packa lite och flytta över till mamma.
 
Jag älskar vädret. Vet ni vad jag är taggad på? Att gå ut på en löprunda nere vid vattnet där jag bor. Jag ska försöka göra det nu under våren och sommaren. Är också sugen på att införskaffa mej ett par nya löparskor och löpartights. Fina och nya träningskläder bidrar till motivation!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback