Frukost / Träning

Chailatte gjort med ett chailattepulver jag har hemma, smoothie med blåbär, banan och rått ägg, grovt bröd med avokado och tomat.
 
Jag passar på att äta en stadig frukost nu i min ledighet. Jag älskar lovet, orkar inte börja skolan igen på onsdag... Idag ska jag träna! Woho! Jag ska till gymmet. Orkar egentligen inte, och det är inte för att jag inte orkar träna, utan för att det är ca 20% mer folk på gymmet nu efter nyår, och jag orkar inte med massa folk. Förhoppningsvis kommer deras nyårslöften om att börja träna bara att hålla i kanske en månad, så kommer alla försvinna sen (hoppas!!).


va har du för nyårlöften? :)

2013-01-05 // 14:43:04

Hej! Jag kikade in på din blogg och undrar ifall du vill vara med i min tävling på min blogg där du kan vinna en Caseapp? Fin blogg, kram!

Tävlingen hittar du här:
http://melissas.blo.gg/2013/january/caseapp-tavling.html#comment

2013-01-06 // 00:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback