Bekännelser

 
Att lyssna på vad folk har drömt under natten är bland det tråkigaste jag vet. Så sjukt jävla ointressant att veta vad för något konstigt/läskigt/bra som hände i andras drömmar. Och alla berättar också så jävla detaljerat i typ 10minuter. Seriöst fy så tråkigt!!!
 
♡ När jag rostar bröd så vill jag att brödet ska bli så rostat som möjligt innan det blir svart.
 
Jag kan inte vara på stan utan att störa mej och snacka skit om alla okända runt omkring mej. Värst är om någon med en äcklig pälskrage eller liknande går förbi mej och jag får hela pälsen i ansiktet. Seriöst människor DÖ!
 
♡ Mina favoritefterrätter är cheesecake, chokladmousse och gino. Helt underbart, bland det bästa som finns här i livet hihi.
 
Jag använder bara guldfärgade smycken. Tycker att guld är mycket finare än silver och jag passar mycket bättre i det.


Jag håller med det där med att lyssna på när människor pratar om sina drömmar, så himla ointressant och jobbigt!

Svar: Det är verkligen jätteirreterande haha! x)
Erica Ingerstad

2013-04-07 // 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback