Frågor och svar

Q - Vart kan man köpa de skalen från Marc Jacobs ?
A - Datafodralen finns bl.a. i Marc Jacobs egna butik i stan och i mindre återförsäljar-kedjor typ Spirit Stores. Men det är bättre att du frågar Google den här frågan!

 

Q - Hej! Undrar bara vilken storlek du har i jackan?
A - Jag har storlek 32 i min Jofama by Kenza jacka, den passar perfekt på mig som annars brukar ha storlek 34!

 
 

Q - Hej Erica! Du har perfekta kroppen och verkar vara en bra förebild men snälla bli bättre på att uppdatera!
A - Åh tack så mycket! :D Jag ska börja blogga nu igen så fortsätt läsa och kommentera gärna med tips på vad jag ska blogga om!

 

Q - Du går på värmdö? Naturlinjen va? :) hur är det att gå på naturlinjen? Trivs du i skolan? Är det mycket fester? Lärde du känna Signe på värmdö gymnasium? 
Tacksam för svar! Puss<3
A - Ja jag går natur på Värmdö! Det är väldigt mycket matte haha, annars är det väl ungefär lika mycket plugg som på de andra linjerna skulle jag tro. Jag trivs jättebra i skolan! Och ja det är mycket fester! Jag har känt Signe sen vi gick i 4an men det var när vi började i samma gymnasium vi började umgås mera och blev bästavänner! Puss <3

 

Q - Vart är linnet ifrån? :)
A - Mitt peplum-spets-linne är köpt på Monki förra sommaren!

 

Q - hur lång är du? och vilken storlek har du i dina primeboots?
A - Jag är mellan 168-170cm, jag tror jag växer lite och sedan krymper igen haha! Jag har storlek 36 i mina primeboots.

 

Q - kan du visa ditt rum? hade varit super kul <3
A - Ja!! Det kan jag fixa någon dag! <3

 

Q - Vilket gymnasium går du på och vilken linje:)
A - Värmdö Gymnasium, Natur Forskning Journalistik...

 

Q - Hej, var köpte du din blus??? Jag vill själv köpa denna men hittar inget bra ställe.....
A - Jag beställde hem min rosa Odd Molly Remix blus från http://www.country-dreams.se/ men det var tyvärr väldigt länge sedan.

 

Q - Hej fin blogg! Du tar så fina bilder, vad har du för systemkamera och har du objektiv till? Isf vilket? Kramis
A - Jag har en Canon Eos 500 D med standardobjektivet 18-55mm.

 

Q - Varför stavar du "mej" så där? Snälla börja skriva: mig. Det kommer vara skönare att läsa då. Kram :)
A - För att jag alltid har gjort det sen jag gick i lågstadiet... Och det är ju godkänt grammatiskt att använda SEJ av den stavningen faktiskt haha. Men jag ska tänka på det, jag tycker det ser ganska fult ut att skriva mej, sej och dej. Kram :)

 

Q - Inte alla där? haha vadå var inte alla bjudna?
A - Jo självklart var alla i min klass bjudna på vår klassfest! :O Men det var några som var sjuka och några som inte kom pga. okänd anledning, jag vet inte varför.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback