Ledig

 
Hej på er! Idag har jag haft en riktigt bra måndag eftersom jag har varit ledig! Jag mötte upp Sofia i liljeholmen och där köpte vi med oss massa god frukt, sen åkte vi hem till mej och gjorde chokladfondüe och kollade på film och snackade. Efter det åkte jag hem till min mamma och firade min låtsasbrorsa som fyller 12 år idag. Så vi åt tacos och gav honom presenter! Nu på kvällen har jag tränat på min pole här hos mamma, jag klarade en ny invert som jag inte klarat tidigare! Mamma fotade mej så jag kan lägga upp dom senare! Nu ska jag snart åka tillbaks hem till min pappa och sova. Godnatt ♡


Jag antar att du bor hos din pappa, men hur ofta är du hos din mamma? :) Kul att du klarade något nytt!

Svar: Jag vet faktiskt inte, när jag väl är hos någon av dem så stannar jag där under en längre period! :)
Erica Ingerstad

2013-04-09 // 19:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback