Torsdag

Kofta - Odd Molly (+svarta jeans+primeboots!)
 
Det ska bli så skönt med jullov imorgon. Eller det är redan skönt eftersom att allt i skolan är avklarat, yey! Imorgon ska vi ha en julshow i skolan, ingen aning om vad det är, men det kommer nog bli mysigt. Ikväll är mina ända planer att dra till gymmet och kötta massa massa massa och sen kanske sola. Hatar egentligen att sola, jag tycker att solariumen är äckliga och jag blir alltid helt nojjig över att solariet ska explodera/börja brinna eller något, eller att få cancer! Menmen, längtar till imorgon! Om saker blir som det blir så kommer jag och några i klassen att ha superkul...hmm vad kan det vara??


Sv: Jo, allting är bara bra här! :)

2012-12-20 // 17:15:59

Men meningen är ju att den ska inspirera!

2012-12-20 // 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback