Frisören

Jag var hos frisören idag och klippte och slingade mitt hår. Jag sa åt henne att ta 5cm, men hon tog mindre än det så jag märker typ inte alls stor skillnad på hur det var förut... Jag ville ha det ganska kort. Jävla frisörer. Men annars är jag nöjd. Jag hade en väldigt stor utväxt men nu ser den mer naturlig ut. Mitt hår har också fått en mer askblond färg, förut var det mer guldigt. Bilderna är inte så rättvisa. Blixten ändrar färgerna lite.
 


fin!

2012-12-15 // 23:44:14

Supersnyggt hjärtat! Vilken frisör går du till? :)

2012-12-18 // 21:43:49

Haft en bra dag?
Bloggar om livet och toppbloggare som tonåring!
Kika gärna in hos mig å skriv en kommentar eller två, om du har tid förståss!

2012-12-19 // 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback