Málaga

 
En bildbomb från Málaga!
 
Under de 6 dagarna jag, Emma och Malin var i Málaga hann vi göra så otroligt mycket roliga saker. Varje dag har vi varit på stranden och varje kväll har vi varit ute och festat. Vi badade i havet, woho! Vågorna var jättestora vilket jag tyckte var läskigt (man drunknade nästan!) men en dag hittade vi ett ställe där det inte var några vågor vilket var skönt. Málaga som stad var rätt liten. Jag som nu besökt Barcelona och Valencia och bor i Madrid förväntade mig att det skulle vara ungefär lika stort. Men allt låg så centralt och nära varann så vi kunde gå vartän vi skulle!
 
Vår lägenhet låg verkligen mitt i smeten av shopping, restauranger och klubbar. Men endå gick det väldigt fort att gå till stranden! Vi som är fattiga studenter hade bokat den billigaste (och såklart också den sunkigaste) lägenheten vi kunde hitta, det var en lägenhet med endast en säng + en soffa. Men vi hade så satans tur så att den blev uppgraderad till en stor fin lägenhet med 3 sovrum, 6 sängar och 5 balkonger (utan extra kostnad!). Mycket mer plats än vad vi behövde...!
 
Sammanfattningsvis så bestod denna resa av sol, bad, galna vågor, många balkonger, vattenmeloner, tyskar, danskar, billigt vin och mycket fest. Jag har säkert glömt en massa galna detaljer nu, denna resa är förevigt oförglömlig! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback