Lite vad som hänt senaste tiden

Bilder som summerar några av dagarna som bloggen missat!
 
Åh vad jag lever livet. Älskar varje sekund här (förutom när jag sitter bänkad med plugg men det ska vi inte tänka på!). Det som har hänt senaste tiden är att jag och Emma har slingat håret, jag klarade av att beskriva hur jag ville ha det på spanska WOHO cred till mig! En skoldag spenderades inne i Retiroparken för att redovisa om träd inom biologin, vi lyckades pricka in den enda dagen av ösregn... En god kola-crepes fick besöka min mage. En galen utekväll på Kapital resulterade i hemkost med fel skor, poledance inne på metron samt en ny kompis från Holland och två från Halmstad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback