Svensk sommarvärme

Förra veckan hade jag ballerinaskor, nu vill jag nästan ha shorts haha
 
Idag är jag lycklig! Mitt humör styrs otroligt mycket efter vädret och idag har det varit strålande sol och termometern har visat 15*! Sitter man i solen känns det som svensk sommar! Det är helt galet underbart. Jag har gått runt i linne, fått färg på armarna samt att några fräknar har tittat fram i ansiktet. Sommarkänslor gånger tusen.
 
I måndags tog jag tag i mitt liv och skaffade gymkort på ett gym här i Madrid. Det är kul för alla på skolan tränar där, de har inomhus- och utomhusbad samt massor av roliga klasser, som latinsk dans till exempel. Jag som inte har tränat sen i December (alltså det är ju förfan förra året?!) har blivit väldigt otränad så nu sitter jag med en plågsam träningsverk i båda armar och ben. Men så härligt endå! Nu har jag precis skickat in en svenskauppgift och ska ta mig ut i det härliga vädret igen för att faktiskt införskaffa mig lite nya gymkläder. Jag har inte med mig så mycket sånt.
 
Besos y abrazos



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback