Spaniens största städer

 
 
 
 
Jag bor i Spaniens största stad och nu är två resor bokade, till den 2a och 3dje största städerna i Spanien- Barcelona och Valencia! Redan nästa helg drar jag med fem kompisar från skolan här till Valencia för en weekend förhoppningsvis fylld med värme, sol, hav, god mat, fest och andra galna grejer! Och om en månad, på påsklovet, så återförenas jag med världens bästa vän och hennes familj i Barcelona!
 
Ibland blir jag avundsjuk på mig själv för att mitt liv är lite för bra nu, och jag blir ledsen när jag tänker på att såhär kommer det absolut inte vara föralltid. Jag försöker ta vara på det så gott som möjligt. Jag är så otroligt glad, uppspelt, förväntansfull, tacksam och lycklig! Imorgon blir det poolhäng och mot kvällen fest. Underbart.


Wiihooo vi kommer ha så himla kul!

Svar: JAAA OMG FÖR I HELVETE TAGGAAAAA
Erica Ingerstad

2014-03-13 // 22:20:00

Har du lärt dig mycket spanska eller kunde du mycket innan? Var det inte läskigt att flytta till ett land med ett främmande språk? :)

2014-03-13 // 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback