Mot kusten

 
Jag mår bra! Woho! I alla fall tillräckligt bra för att ta mig till Valencia imorgon. Fy vad taggad jag är, galet!
 
Den här veckan har gått så himla fort eftersom det enda jag har gjort är typ att legat i koma i min säng här hos värdfamiljen. Jag var även en sväng förbi sjukhuset och fick konstaterat att jag har en hjärnskakning, vilket jag redan fattade men det var skönt att veta att det inte var något annat fel. Just nu håller jag på att packa inför imorgon. Jag har även målat tånaglarna och gjort en spotifylista hihi. Ni förstår inte hur glad jag är. Inget ska få förstöra denna helg. Det ska bli så kul att få se havet, åhh. Och se vad annat staden har att bjuda på. Imorgon kl 14 går tåget!


Hej Erica!
Här är det en mamma som skriver, är imponerad av din fina blogg! Min dotter Mathilde har följt dig nu sedan januari 2014, och är så förtjust i det val du gjort. Hon går själv första året på Sam Media Kommunikation, har varit en USA Californien en hel sommar med EF (bodde på The University of California) och vill SÅ gärna ta en utbytes termin i Madrid. Hur kontaktar vi den svenska skolan? Hur ordnades värdfamiljen? Vi vore SÅ tacksamma för dessa svar, maila gärna till ovanstående adress. har själv bott i Madrid på Calle Serrano, älskar staden och nästa vår fyller min dotter 18, och även om mitt mamma hjärta kommer att sakna henne SÅÅÅ, så behöver hon flyga i väg och prova sina vingar.... Skriv gärna! Många hälsningar Lilie & Mathilde

2014-03-23 // 22:50:32

BLOGGAA!

Svar: Du har ingen rätt att säga det hahhaha gör det själv!!!!
Erica Ingerstad

2014-03-26 // 09:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback