Hace sol

Igår vid poolen på gymmet. Det härliga vädret håller i sig! 
 
Idag har varit en riktigt lång dag. Slutade sent och tog mig direkt till gymmet för ett hårt benpass. Älskar denna känsla efteråt trots att jag nästan inte kan gå nu hahaha. Nu ska jag plugga spanska, har en 20min lång muntlig redovisning imorgon. Fast än jag läser spanska 4 så är tempot högre och uppgifterna svårare på skolan här i Spanien. Vi har spanskalektioner 6 timmar i veckan och det är bra för jag vill verkligen lära mig. Men att redovisa muntligt i 20min tycker jag är överdrivet. Får ångest när jag tänker på det, längtar tills det är över... Nu ska jag öva!


Men åh va kul att du också är utbytesstudent i Spanien haha! Jag bor i Fuengirola just nu och har gjort sedan augusti! Vi var faktiskt uppe i Madrid i januari under två dagar, såå fin stad verkligen :D

2014-03-11 // 20:45:53

Vad e det för bok du läser..? :D <3

Svar: Fahrenheit 451, den sämsta boken jag någonsin läst... Var tvungen att läsa den i skolan och skriva läslogg om den usch fy så tråkigt! :( saknar dig!!
Erica Ingerstad

2014-03-12 // 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback