Zira ska ut i snön

 
Nu ska jag och Verre ta min fega innekatt ut i snön för att leka eller eventuellt sitta still och stirra stressat på allt runomkring... Älskar hennes ansiktsuttryck när jag sa att vi skulle ut hahahah!
 
Vendela sov här inatt och igår kväll vid halv 12 såg vi Paranormal Activity på bio. Och vad händer då? JO någon tjej 2 rader bakom mig spyr inne i salongen?!?! Och någon kille en rad bakom skriker att han fick spya i nacken och sliter av sig sin tröja!? Jag var hur arg, rädd, äcklad, irriterad som helst! Spyor är min största fobi, i alla fall om personen som spyr är magsjuk. Jag hoppas som fan att den där tjejen igår var full eller något, för det sista jag vill är att bli magsjuk nu när jag ska till Spanien om fyra dagar... Mardrömscenario!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback