Standard med starbucks

Från skolan har vi sjukt fin utsikt över ett stort fält och sedan hela Madrid!
 
Idag hade jag en jättekort skoldag, alla mina skoldagar är korta jämfört med i höstas..., och efter skolan åkte jag och Emma till Diversia och köpte varsin latte från starbucks och satte oss i gräset och njöt av solen. Man glömmer helt bort att det är januari när man tar av sig jackan för att det blir för varmt. Vädret är väldigt fram och tillbaka från dag till dag men när det väl är sol så är det väldigt varmt, men i skuggan lite kyligt.
 
Vi drog sedan till outleten i närheten av där vi bor och jag la vantarna på en dösnygg bomberjacka i leopardmönter! Jag blev dökär i den men vi får se hur mycket den kommer komma till användning. Nu sitter jag hemma och DÖR AV SVÄLT! Nej jag har verkligen inte ställt in mig efter de spanska mattiderna, än, men jag borde väl vänja mig snart får vi hoppas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback