Spending time with göteborgare

 
Igår när Lovisa och Ebba kommit hit så lagade vi lite pasta och sen mötte vi upp Signe, Hanna och Alva för att bowla! Det var aaaskul och jag vann! Idag lämnade jag Lovisa och Ebba så de fick klara sig själva i stan för att jag skulle åka till min mormor och morfar med mammas familj för att hälsa på dem en sista gång i huset innan de flyttar till en lägenhet och innan jag åker till Spanien. Några timmar senare tog jag bussen hem till Stockholm igen och den tar två timmar att åka så jag satt och läste en jättesorlig bok som heter För då minns jag kärleken som är en självbiografi av en tjej som var med i tsunamin och förlorade sin sambo. Mina tårar rann konstant i två timmar där på bussen, boken är såååå sorlig!
 
Nu är jag i alla fall med Ebba och Lovisa hemma hos mig och vi ska chilla lite nu och kolla på en film. Senare ikväll ska vi på fest! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback