Skridskoåk i Kungsan

 
 
Idag använde jag min vinterjacka för första gången denna vinter! Det känns ganska konstigt att snön var så försenad, men bättre sent än aldrig för NU är den här! Jag mötte upp Olivia och vi tog oss in till Kungsträdgården för att åka skridskor. De hyr ju ut skridskor för bara 30kr där! Skridskorna gjorde galet ont i fötterna men man kan ju inte klaga på det när man nästan blev överkörd av flera proffesionella skridskoåkare aka "fartdårar"... Efter en stund av klämda fötter och förfrysta rumpor så satte vi oss på ett fik och drack varm choklad. Jättemysig dag!
 
Nu funderar jag på om detta ska bli en hemmakväll eller en crazy night out. Det är ju trots allt min sista helg här hemma i Sverige på sjuuuuukt länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback